
من آسانگیری را از وقتی فهمیدم مریضم شرروع کردم تا اگر باز هم باز هم بفهمم مریضم دارم میمیرم بدبخت شدم بیچاره ام یک جمله داشته باشم که بکوبم توی صورت دنیا آن: "هر کاری دلم خواست کردم! مهم نیست!" در چند سال اخیر خیلی برای خودم زندگی را آسان گرفتم آسان گرفتن زندگی یعنی حال خوب یعنی هر لحظه هر کاری که دوست داری انجام بدهی یعنی دنیا را به هیچ جایت نگیری!اما حال خوب وقتی خراب میشود که ببینی آن چیزهایی که نمیخواستی از کنترلت خارج شوند را هم رهااا کردی!xa0 من واقعا خیلی آسان گرفتم! دائم باید کم و زیاد ک...
ادامه مطلب